Mandag-søndag, kl. 08:00-20:00

Mandag-søndag, kl. 08:00-20:00

Bageren åbner alle dage kl. 6.30

Lukket på helligdage

Generalforsamling, onsdag den 17. april 2024 kl. 18 i Spektrum Odder.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Adgangskort kan afhentes i kiosken i Kvickly Odder mod forevisning af gyldigt medlemskort til foreningen Kvickly Odder.

Efter generalforsamlingen er Kvickly Odder vært ved et let traktement, og herefter byder vi velkommen til aftenens foredragsholder Søren Holmgren:

Alting handler om indstilling

Historien om, hvordan Søren som blind fandt vejen til succes i internationalt erhvervsliv, er både morsom og gribende.

Foredraget er for alle, der ønsker at lade sig smitte med motivation og begejstring og samtidig få konkrete værktøjer til selv at skabe udvikling og forandring i både sit professionelle liv og sit privatliv.

Søren Holmgren er en unik foredragsholder, der med en god kombination af faglig indsigt og humor på gribende vis deler ud af de tanker og livsfilosofier, der ligger bag hans egen succes. Han inddrager de værktøjer, han har med sig fra elitesportens verden og viser, hvordan han gør brug af dem i sit arbejde i erhvervslivet til at overvinde modgang og skabe glæde og begejstring.

Læs flere nyheder